Ακολουθούν οι οδηγίες για ρύθμιση του λογαριασμού email
1. σε συσκευές (κινητά & tablet) Android
2. σε συσκευές iOS (iPhone & iPad)
1. Ρύθμιση email σε Android (κινητά & tablet)
Ανοίγουμε την εφαρμογή Email και στην αρχική οθόνη επιλέγουμε Άλλα
Στη συνέχεια εισάγουμε την διεύθυνση email και τον κωδικό κι επιλέγουμε ΣΥΝΕΣΗ
Ως τύπο λογαριασμού επιλέγουμε IMAP
Στο πεδίο Όνομα χρήστη διορθώνουμε την τιμή ώστε να εμφανίζεται μόνο το όνομα χρήστη (κι όχι ολόκληρο το email)
Στο πεδίο Διακομιστής εισάγουμε mail.odee.gr
Στο πεδίο Θύρα πληκτρολογούμε 143
Στο πεδίο Τύπος ασφάλειας επιλέγουμε STARTTLS (Αποδ. όλων των πιστοπ.)
Επιλέγουμε Επόμενο
Στο πεδίο Διακομιστής SMTP εισάγουμε mail.odee.gr
Στο πεδίο Τύπος ασφάλειας επιλέγουμε STARTTLS (Αποδ. όλων των πιστοπ.)
Στο πεδίο Θύρα πληκτρολογούμε 587
Αφήνουμε επιλεγμένο το πεδίο Να απαιτείται σύνδεση κι επιλέγουμε Επόμενο
Στη συνέχεια καθορίζουμε τις ρυθμίσεις του λογαριασμού σύμφωνα με τις προτιμήσεις μας και πατάμε Επόμενο για να ολοκληρώσουμε την διαδικασία
2. Ρύθμιση email σε iOS (iPhone & iPad)
Ανοίγουμε τις Ρυθμίσεις/Settings κι επιλέγουμε Mail,Contacts,Calendars και Add Account
Επιλέγουμε Other
Στη συνέχεια Add Mail Account
Συμπληρώνουμε τα στοιχεία μας στο παράθυρο New Account και επιλέγουμε Next
Στους INCOMING MAIL SERVER και OUTGOING MAIL SERVER συμπληρώνουμε:
Host Νame: mail.odee.gr
Username: το username του λογαριασμού μας
Password: τον κωδικό του λογαριασμού μας
και Next.
Στο παράθυρο που εμφανίζει ότι ο τύπος του mail είναι IMAP επιλέγουμε Save
Επιλέγουμε το λογαριασμό Odee που μόλις δημιουργήσαμε
Από το πεδίο OUTGOING MAIL SERVER επιλέγουμε SMTP
Στις ρυθμίσεις του OUTGOING MAIL SERVER ενεργοποιούμε την επιλογή Use SSL και Done
Ολοκληρώνουμε επιλέγοντας Advanced στις ρυθμίσεις του λογαριασμού μας και στα INCOMING SETTINGS ενεργοποιούμε την επιλογή Use SSL και πίσω με < Account